Monday, 28 November 2011

tak lama lagi dah. kejap jee.

ape yang tak lama lagi tu ? nak tau ? jengjeng. 2 paper je lagi lepas tu aku merdeka lah. yay! setelah 2 tahun dijajah oleh SPM , tp pada tanggal 8hb 12 2011 aku akan bebas dari jajahan menatangni. yabedabedu!

ingat lagi first time masuk skola tuh.. macam ntah pape lah. senior garang weyh. takot aku nyah.hari2 tido lmbt. attentdent jee memanjang. benci betul aku dok kat situ. hmmp =='

dalam kelas baru pulak bdk2 suka buat hal sendiri. bosannye. beza sgt lah dgn skola aku yg lama tu. lelaki dgn pmmpuan haram nk bcmpor. tpikir jgk cmne nk wat group discussion kalaw cmni..

tp tuhh sume dah lps. tak lama lagi aku akan bla dari situ. hehhek. suka nya :)

Nak buat apa lepas ni ek? kerja? heumm.ma tak bg pulak. abg pon jadi batu api sama. ceh.jeles tak nk aku pegang duit. mana aku nk dapat duitkalautak kerja? heum.. mengemis jee lah kat ma n ap. hahak. tupon kalau dptlah.

tapi kalau bolee keja nk keja apa? babysitter? mati budak tu kena 'kerja' dengan aku kang '' nak kerja kat restoran fastfood letih meyh. dok rumah jee lah tebongkang. hahak.

nanti2 lah pikir, yang penting nak tido dulu puas2. online fb puas2 baru nk pkir pasal kerja.

ok lah. assalamualikum semua :D