Saturday, 11 February 2012

tak elok untuk kesihatan tapi sedap .

apa yg tak eloknya? kalau di fikir2 balik, banyak makanan yg tak berkhasiat kat sekeliling kita ni. tp kita jee yg tak tau. senang cerita kan setiap makan yg kita makan tuh sebenanya mesti ada sekurang-kurangnya 10% bahan yg tidak berkhasiat. okay. kita amik contoh. MEE SEDAP.

pilihan pertama aku lah. nyum2.

before mee sedap ni hot, maggie yg jd fevret orang. tapi sekarang ni dua2 laku. tapi ni lah fevret aku. wink2. teringat masa aku duduk hostel dulu. ni lah makanan aku bila lapar tengah2 malam. peneman aku di kala busy belajar untuk SPM (poyo jer). bendew ni top smpai ada yg sanggup menjual demi manaja pendapatan dikala duit takda. hahaha. sebungkus RM1. bole lah tuh. dari mee cawan tuh mahal betul. tak mampu rasanya nak beli. ada juga yg sanggup makan ni aja sebab dah muak dengan makanan DM yg sungguh lazat (menganjing sebenanya).
amacam? sedap kan. kalau ada telur mata lagi sedap.

lama2 makan bendew ni muak pulak. tiba2 one day tuh membe aku perkenalkan 1 mee segera ni. pelik namanya. tp rasa dia. FUHH ! meletop. sedap gilaa lah! ni hah dia.
memang terangkat dohh makan bende ni!

RUSKI. pelik nama nya. macam nama pelakon indonesia risky pon ada. tp tuh tak penting. dont judge a noodle by its name. yg penting sodap. haha. orang kata jgn kerap makan maggie ni. nanty rambut gugur, cepat lupa. hahah. dah termakan nk buat macam mana. okay lah. perut aku dah bunyi2 ni. better i'm leav now before lapar lg. k bye.

2 comments:

  1. bru je lepas mkn maggie goreng...hehehe...

    neway org sikamat je ke??mmg dekat je la...huhuh

    ReplyDelete
  2. dah lama tak makan maggie goreng sejak tak duduk hostel ni. really? sikamat jugak? hahaha. dekat lah tuh.

    ReplyDelete